Czyżby powrót?

Hejo,
Jak zauważyliście, od dwóch miesięcy nie daje znaków życia. Tak, tak wiem, mówiłem wam, że w wakacje będę miał więcej czasu i w ogóle... Myliłem się. Dlaczego się tak zadziało? No cóż, chciałem wypocząć trochę od szkoły (bo jak nie patrząc, to już druga klasa gimnazjum). Chciałem was przeprosić o ile ktoś czyta moje wypociny.


 Pewnie, zadacie sobie pytanie, dlaczego zakładasz bloga jak nie masz dla niego czasu? Otóż, są osoby, które mogą codziennie dodawać posty na bloga. Tylko jak dla mnie, to jest wielki minus, ponieważ za miesiąc, dwa nie będzie tematu aby podyskutować itp. Jest to pasja, którą nie wykonuje się na siłę. Robi się to z przyjemności. Więc od dziś posty, będą się pojawiać co tydzień w sobotę. Na tygodniu nie mam czasu. We wtorek i czwartek mam po osiem godzin lekcyjnych, więc wracam po 15 do domu. W zimę będzie już ciemno, a jeszcze trzeba odrobić lekcje, pouczyć się. Może i nie mam wielkiego grona odbiorców, ale może komuś spodoba się mój blog. W środę, 09.09.15r jadę na wycieczkę do Kielc. Mam taką nadzieje, że porobię parę fajnych zdjęć i je tu wstawie dopisując coś od siebie. Jeżeli wszystko pójdzie jak po maśle, to post z Kielc pojawi się w sobotę. O której godzinie to nie wiem, ale myślę, że tak 12-13. Nie chcę się też dużo rozpisywać, więc przekaże wam co mam wam przekazać. Jak ktoś może pamięta, poszukuje osoby, która zrobi mi nowy wygląd bloga. Ja nie jestem jakoś najlepszy w tym wszystkim ale może ktoś z dobrym sercem się zgłosi. Jeżeli, ktoś jest chętny, to piszcie na mój adres mailowy kamilekpupilek@interia.pl. Jest to taki początkowy email, ale jak będzie więcej czytelników na blogu, to założę jakiś taki oficjalny/główny. Możecie, też do mnie pisać na PW na Facebook'u. Obojętnie czy się zgłosi chłopak czy dziewczyna. Chciałbym trochę rozkręcić moją stronę i myślę, że w jakimś procencie się to uda. Piszcie w komentarzach jak spędziliście wakacje, jaka u was pogoda (bo u mnie taka wczesna jesień się zaczyna) i czy jesteście cali po wakacjach. Jeżeli macie jakąś sprawę piszcie do mnie, na pewno odpowiem!


Pozdrawiam!
MeetBlood

2 komentarze:

  1. Super blog - już obserwuje. W poprzednich postach są fajne zdjęcia. Dobrym pomysłem jest to że wprowadzisz systematyczność. Tezy o tym myślałam.
    Zapraszam na mojego bloga. A jeśli Ci się spodoba to zaobserwój
    http://ja-juliaia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń