Podsumowanie miesiąca - Czerwiec!

Cześć,
Dzisiejszy post jest ostatnim postem w tym miesiącu. Już jutro będzie lipiec i zaczniemy pierwszy miesiąc wakacji. Zaczynajmy!




Piosenka miesiąca

Zdecydowanie ten hit!


Świetna piosenka na wakacje! Polecam!



Aplikacja miesiąca

Aplikacją tego miesiąca jest Robin Schulz 360°. Pewnie zapytacie na czym polega. Jest to taki filmik, w którym możemy kręcić telefonem w każdą stronę. Czujemy się jakbyśmy to sami nagrywali. Jesteśmy na koncercie, w domu, jedziemy ulicą i możemy zmieniać kierunek naszego patrzenia. Dodatkowo możemy zmienić też kamerę. Na taką, którą nagrywa Schulz. Nie będę za dużo mówić. Sami zobaczycie. Psst.. Aplikacja jest na android'y i ios'y,




Przedmiot miesiąca

Przedmiotem miesiąca jest kotełek. Dostałem go, więc napisze to tu. Hihihihi :3
Zobaczcie jaki słodki <3




Jedzenie miesiąca

Jedzeniem miesiąca są pancakes'y. Pierwszy raz robiłem. Oczywiście z pomocą mamy. Ten pierwszy i ostatni to takie przykrycia. Po środku są małe. Trochę słabo zrobiłem zdjęcie bo ich nie widać ale wierzcie mi.. były pyszne! Jeszcze do tego syrop klonowy, który dostałem od koleżanki z klasy. Bardzo za niego dziękuje! Och.. już mi ślinka cieknie!



Napój miesiąca

Jak już mówimy o jedzeniu to warto wspomnieć o napoju. O tak! W tym miesiącu bardzo przypadł mi napój jabłko-mięta firmy Pluum. Na zdjęciu to jest ten po prawej. Może ktoś zna. Polecam! 


Zdjęcie miesiąca

Znów zdjęcie mojego autorstwa. Już robione wysięgnikiem ;)





Czekam na wasze podsumowania!


Pozdrawiam!




8 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej równo aplikacji jak i piosenki. Może, dlatego że nie słyszałam o Robinie. Też w ostatnim czasie próbowałam robić pancakes'y i są przepyszne!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o tej aplikacji! :) Wygląda bardzo ciekawie.


    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny post ,słodki kotek .
    Bardzo mi się tu spodobało będę tu wpadać częściej zaczynam obserwacje :)

    http://raspberrypaulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie opinie są dla mnie bardzo ważne. Dopiero uczę się blogować. Dziękuje!

      Usuń
  4. Też lubię te Pluumy, chociaż Melly (też z Biedry) też są spoko ;) A koteł przesłodki, szczerze mówiąc to jego zdjęcie (na Facebooku) nakłoniło mnie, żeby wejść i przeczytać posta ;d
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotełek przedni <3
    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń