Czy istnieje idealność? Hmm...

Hello,
Dziś post związany z idealnością. Czy tak naprawdę istnieje idealność? Moim zdaniem nie. Dlaczego? Każdy z nas w jakimś procencie jest idealny. Jeden bardziej, drugi mniej. Zdaję mi się też, że każdy z nas jest równy. Nikt nie jest powiedziałbym wyższy od nas.


Wywyższanie się nie jest fajne. To, że ktoś sobie kupi nową bluzkę oznacza, że jest od nas fajniejszy, lepszy, idealniejszy? Oczywiście, że nie.





Nie ma na świecie ludzi idealnych. Nie można siebie okłamywać, że się w życiu nic złego nie zrobiło. To jest oszukiwanie siebie i bliskich wokół. Z dnia na dzień każdy z nas staję się lepszy. Uczy się czegoś nowego. Każdy ma prawo do błędów. Podsumowując chciałem napisać, że nie ma dla mnie idealności w człowieku, której nikt oprócz nas nie ma.

P.S Dziękuję za tysiąc wyświetleń na blogu. Te cztery cyferki motywują mnie do dalszej pracy. Dziękuje! Na facebooku jest takie małe info odnośnie grupy. 

Pozdrawiam!


2 komentarze:

  1. Tak naprawdę nikt z Nas nie jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nie-przegap-niczego.blogspot.com/ obs/obs ? to dla mnie ważne :x pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń