PIERWSZY ŚNIEG !


Hello !

Wczoraj, czyli 28 listopada w moim regionie spadł pierwszy śnieg. Mega się cieszę, ponieważ znów myślałem, że kolejne święta będą szare i deszczowe. Och, co ja mówię... do świąt jeszcze ok. 3 tygodnie więc wszystko może się jeszcze zdarzyć. Lecz ja wierze, że tak nie będzie. Głównie święta kojarzą mi się z rodzinnym czasem oraz większości z was, śniegiem. Śnieg to podstawa :D 

Eh, dziś trochę humorystycznie, chociaż na ogół posty na moim blogu są bardziej spokojne niż właśnie z humorem. Dziś jest niedziela, więc teoretycznie pewnych rzeczy nie powinno się robić, lecz ja temu zaprzeczę, ponieważ korzystając z tego, że jest śnieg wybrałem się na dwór aby porobić jakiś fajne zdjęcia. Mimo iż jest bardzo zimno poświęciłem się! Myślę, że efekty wam się spodobają!







Na sam koniec mam dla was takie małe informacje. Obiecałem wam, że posty będą się pojawiać tylko w soboty, otóż podjąłem decyzję iż posty będą w sobotę lub w niedziele co tydzień. Powód? Otóż ostatnio weekend'y (w szczególności soboty) mam zajęte i nie mam czasami czasu aby napisać post. 

Dobra, nie trzymam was dłużej. Piszcie czy wy lubicie śnieg. Czy lubicie zimę. Z chęcią poczytam wasze odpowiedzi ! 


MeetBlood

Fb- Facebook Instagram- Instagram Snapchat- xxkamil123xx






7 komentarzy:

  1. Zdjęcie z kropelką jest niesamowite :)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na instagramie jest ich więcej ;) https://www.instagram.com/kamilek_iks_de/

      Usuń
  3. świetne zdjęcia :) u mnie już tydzień temu padał śnieg, ale nie tyle, co u Ciebie ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie cudowne zdjęcia! Dużo tego śniegu spadło u Ciebie, u mnie po pierwszych płatkach nie ma już śladu :(
    Ja osobiście lubię śnieg i zimę. Całą tą atmosferę. No i bardzo lubię te śnieżynki co mi tu spadają na ekran. :D
    Zapraszam do siebie, pojawił się 7 rozdział! www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że te zdjęcia robiłem dzisiaj rano gdzieś około godziny 9-tej. Wstałem i przypomniałem sobie, że muszę zrobić zdjęcia. Szybko się ubrałem bez mycia się, wybiegłem na dwór w takich butach ogrodowych co są na lato (nie pytaj :D) i robiąc zdjęcia zamykały mi się oczy, ponieważ strasznie mi się chciało spać (bo w sobotę poszedłem po północy spać), ale dobrze, że było zimno to trochę ten chłód mnie orzeźwił. Co do tych spadających śnieżynek, spokojnie będą się pojawiać w każdym poście związanym ze świętami lub śniegiem lub ogólnie o zimie :D Pozdrawiam i oczywiście wpadnę na bloga, bo mam małe zaległości :D

      Usuń
    2. Szczerze? Ja bym się tak aż tak nie poświęciła. Łóżko ma dla mnie zbyt dużą siłę przyciągania, haha. :D Także naprawdę ogromne brawa! Podziwiam z całego serca, gdyż kiedy tylko mogę śpię jak najdłużej! A teraz zbytnio nie mogę, gdyż od poniedzialku do piątku wstaję o 6:30, bo na 8 do pracy, a w soboty i niedziele wstaję o 7:15, bo na 9 na studia. :D

      Usuń