POST ZDJĘCIOWY



Witajcie ! Dzisiaj przychodzę do was z postem zdjęciowym. Taki post pojawił się już u mnie na blogu, więc jeżeli jesteś ciekawy/a jak moje zdjęcia zmieniły się jakościowo i nie tylko, to kliknij 👉 TUTAJ 👈.

Interesuje się przyrodą oraz ptakami, więc staram się to uchwycić aparatem. Z ptakami jest trochę gorzej, bo są bardzo płochliwe i trudną im cyknąć fotkę, lecz jeżeli się postaramy, to na pewno uda nam się zrobić piękne zdjęcie.
Dziś będzie przyroda, czyli kwiatki i kwiatuszki oraz kotek. Może i banalny temat zdjęć, lecz czasami powalają one na kolana. Nigdy nie powiem, że jestem profesjonalistą, bo zawsze zdarzy się jakiś błąd w zdjęciu, ale z każdą dobrą opinią i radą robi mi się miło.


To zdjęcie jest moim faworytem. Robione było przy zachodzie słońca. Bardzo kojarzy mi się z wakacjami ale już takimi późniejszymi.


W tym zdjęciu pobawiłem się troszkę balansem bieli ! Wydaje mi się efekt jest super ! :)





Na tym zdjęciu nie patrzcie na ostrość, bo wiem że jej nie ma, ale moim zdaniem zdjęcie wygląda jakby było namalowane.

-------------------------------------------------------------------------------

Napiszcie co wy sądzicie o zdjęciach. Jeżeli macie jakieś rady, propozycje to śmiało piszcie w komentarzach. Zachęcam również aby sprawdzić moje obie strony na Facebooku. Jedna jest na potrzeby bloga, a druga na potrzeby zdjęć.





0 komentarze: