Wiosna...- zdjęcia!

Cześć!
Dzisiaj, z racji takiej, że lubię fotografię chciałbym wam pokazać moje zdjęcia. Wiem, że nie są one najlepsze, bo jak mówiłem, interesuje się fotografią od miesiąca. Sprzętu też nie mam najlepszego, ale staram się jak mogę. Wybiorę te, które mi się najbardziej podobają.











W komentarzach piszcie co myślicie o zdjęciach, czy wam się podobają, co zmienić, czego nie robić. Zapraszam oczywiście na fb LINK. W kolejnym poście napisze gdzie dodaje napisy do zdjęć, w jakich programach najczęściej przetwarzam zdjęcia. Możecie pisać własnie propozycje, co mógłbym napisać w kolejnym poście.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Jak na zdjęcia początkującej osoby to ładne :) postaraj sie pisać trochę więcej w postach a bedzie okey !

    Zapraszam do mnie :)
    Mój Blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń