TOP 5 - Songs !


Hello,
Dziś pokaże wam pięć moich ulubionych piosenek, których słucham nałogowo! Nie potrafię ich nie słuchać choć dnia! Jeżeli ktoś jest tu nowy i nie wie, że kocham muzykę, to już się o tym właśnie dowiedział. Codziennie wyje do ekranu laptopa, bo myślę, że umiem śpiewać (Kamil.. Świetne żarty). Zapraszam.




#1

Jasmine Thompson- Adore


Może powiem coś o wykonawczyni tej piosenki. Jest to 14-letnia dziewczyna mieszkająca w Anglii. Sam na początku myślałem, że ona ma gdzieś z dwadzieścia lat. Myliłem się. Od paru lat wstawia covery piosenek i dzięki temu staję się coraz sławniejsza. Już teraz jej kanał na YouTube liczy ponad milion subskrypcji. Bardzo mi się podoba jej głos. Naprawdę. Jeżeli chodzi o piosenkę to jak najbardziej zasługuje na miejsce pierwsze!



#2

Robin Schulz- Headlights ft. llsey


O Robinie nie będę się za dużo rozpisywać, ponieważ pisałem już o nim trochę w podsumowaniu miesiąca. W skrócie. Jest niemieckim DJ'em i producentem muzycznym. Nagrał piosenkę między innymi właśnie z Jasmine Thompson. O IIsay nic nie wiem, więc nie mogę o niej czegoś napisać. Jeżeli chodzi o piosenke powiem tak.. Jest bardzo dobra na upalne dni. Można ją słuchać nawet jeżeli jest ponad 30 stopni za oknem! 





#3

Major Lazer & DJ Snake - Lean on ft. 


Major Lazer to  projekt muzyki elektronicznej założony w 2008 roku przez amerykańskiego producenta muzycznego Diplo we współpracy z brytyjskim DJ-em Switchem.. DJ Snake to francuski DJ i producent muzyczny. MØ to duńska piosenkarka i autorka tekstów. Jeżeli chodzi o piosenkę, też fajna na wakacje.



#4

Rihanna- Towards The Sun 


Filmik nie jest oryginalny, gdyż do tej piosenki nie wyszedł żaden teledysk (z tego co patrzyłem). Chyba nie muszę mówić nic o Rihannie. Każdy ją pewnie zna. Jeśli chodzi o piosenkę, to jest ona soundtrackiem do bajki czy tam filmu "Home". Filmu (bajki) nie oglądałem, bo nie mogłem znaleźć nigdzie w języku polskim. 




#5


OMI - Cheerleader (Felix Jaehn Video Edit)


Ten utwór mi chyba najbardziej utkwił w głowie. Nawet jak go nie słyszę, to sobie nucę pod nosem. Kim jest Omi. Omi to jamajski wokalista. Omi to jego pseudonim. Prawdziwe imię i nazwisko brzmi Omar Samuel Pasley. Sama piosenka jest bardzo, ale to bardzo wciągająca. 

---------------------------------------------------------------------------

Ciekaw jestem jakie są wasze 5 top piosenki ! Piszcie ! 

*WAŻNE*
Halo! Halo! Mam dla was może nie konkursik no ale coś takiego fajnego. Jeżeli na grupie na fb będzie 30 osób wszystkie blogi, które napiszą do mnie na fb zaobserwuje! Warunek jest jeden! Musi być 30 osób na grupie.  Nie wiesz o jaką grupę chodzi? LINK! 

Obserwujcie jeżeli blog się wam spodoba! Piszcie do mnie na fb, to oddam!

Pozdrawiam!




2 komentarze: