ZMIANY !


Cześć!

Przez ostatni czas kiedy byłem nieobecny na blogu, przemyślałem pewne rzeczy. Postanowiłem, że dam z siebie wszystko i udowodnię, że potrafię blogować. Blogowanie sprawia mi przyjemność. Nie chcę tego robić na siłę, bo sami wiecie, że jeżeli coś się robi z przymusu, to szybko się nudzi. Ja sobie powiedziałem, że tak nie chce.
Mam czas to pisze posta, jeżeli nie, to go nie piszę. Blog to jest taki dodatek w moim życiu. Tu mogę wyrazić swoje zdanie. Tu mogę podzielić się z wami moimi przemyśleniami. Więc czemu przerwałem blogowanie ? Otóż nie miałem pomysłu o czym mogę pisać. Na początku wybrałem sobie temat ogólny. Czyli, że piszę o wszystkim - nie pisze o jednej i tej samej rzeczy.
Więc właśnie, jeżeli temat ogólny, to czemu nie miałem pomysłów na posty ?
Nie chciałem zagłębiać się w sprawy życiowe w dodatku te smutniejsze. Każdy wie, że nie są one najlepszym tematem do rozmów. Jednego to interesuje, drugiego wręcz przeciwnie. Odrzuciłem ten wątek. No ok ale jest mnóstwo innych tematów które mogłem poruszyć. Nie, nie chciałem poruszać nowych tematów o których nie miałem bladego pojęcia. Jeżeli chce już o czymś pisać, to o tym czym przynajmniej trochę wiem. Lubię dużo rzeczy lecz nie we wszystkie zagłębiam się w stu procentach. 
Chciałbym podjąć się tematu, z którego będę czerpał satysfakcję. Dzięki niemu, będę mógł poznawać nowe przedmioty, produkty itp. I tak właśnie postanowiłem, że zajmę się testowaniem. Od zawsze chciałem pokazywać ludziom rzeczy, o których nigdy nie słyszeli. Taki rodzaj tematyki bloga poświęca dużo czasu. Nie pójdę sobie do pierwszej, lepszej "biedry" i nie kupię sobie bułek abym je skosztował i napisał czy opłaca się je kupić czy nie. To nie miałoby sensu. Mało takich blogów istnieje, więc powiedziałem sobie, że zacznę coś nowego. 
Ja wam za przeczytanie dzisiejszego posta dziękuję i zapraszam was na kolejny ! 

P.S Zostawcie obserwację jeżeli was zachęciłem do pozostania ze mną na dłużej ! Dzięki :)

2 komentarze:

  1. Mam identyczne podejście do blogowania. Dodatkowo jestem perfekcjonistką, więc jeżeli post nie daje mi satysfakcji- wolę go po prostu nie dodawać niż dodać na siłę :) Powodzenia w odkrywaniu blogosfery!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń