Coraz bliżej święta !!


Hello ! 

Jak pewnie wiecie, święta zbliżają się wielkimi krokami. Ja osobiście w tym roku chce i to bardzo święta, jak nigdy. Może to świadczy o czymś dobrym lub że dostane jakiś fajny prezent pod choinkę.


Myślę, że wszystko pójdzie tak, jak się zapowiada, bo przecież ten magiczny czas trzeba spędzić z rodziną. Kocham te wszystkie przygotowania potraw. Pracuje się nad nimi do późnych godzin, aby na następny dzień usiąść razem z rodziną przy stole, podzielić się opłatkiem i wspominać dawne, miłe, rodzinne chwile. W ostatnich latach zauważyłem, że u nas w grudniu nie ma praktycznie śniegu. Cóż się dziwić. Zanieczyszczenie powietrza daje swoje znaki. Gdy nie ma śniegu, święta stają się bardzo smutne dla mnie, ponieważ co to za święta gdy budzisz się rano 24 grudnia, patrzysz przez okno, a tam mokro i zimno. Myślę, że przynajmniej w tym roku będzie inaczej i Królowa Śniegu da nam dużo białego puchu aby poczuć ten klimat, a nie dalej tkwić w tej szarej, pochmurnej jesieni. Nie wiem czy pamiętacie, ale parę lat temu, śnieg padał w święta wielkanocne. Zdaje się to być śmieszne, lecz naprawdę tak było. Przecierałem wtedy z dziesięć razy oczy, ponieważ myślałem, że to nie dzieje się naprawdę. Tak może trochę teraz ucieknę od tematu. Chciałbym dodać jakieś fajne gadżety na bloga związane właśnie z zimą, ze świętami itd. Może wy macie jakieś propozycje odnośnie tej opcji. Piszcie w komentarzach, a na pewno wasz kreatywny pomysł pojawi się na blogu. Myślę, że na tym zakończę dzisiejszego posta. Kolejny będzie również związany ze świętami. 

Piszcie w komentarzach jak wy obchodzicie święta i czy wy też czujecie ten przedświąteczny klimat tak jak ja. Do zobaczenia !

Pozdrawiam!
MeetBlood

6 komentarzy:

  1. Ooooh... ja chcę juz swieta! Uwielbiam ten czas! Ten magiczny czas! Juz nawet slucham świątecznych piosenek, hahahha. Tez mam nadzieję, że w tym roku spadnie śnieg. Pamiętam jak był na wielkanoc! Moj brat ma zdjęcia z koszyczkiem od swieconki na górce śniegu!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już słucham świątecznych piosenek ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimat świąt udzieli mi się pewnie za tydzień. Te święta i dla mnie będą magiczne, gdyż będą dla mnie i Narzeczonego pierwsze we wspólnym mieszkaniu. We wcześniejszych latach obchodziliśmy je rodzinne, z jego rodzicami, moimi. A teraz chcemy sobie zrobić pierwszą, wspólną wigilię. Ja już powoli wariuję i szukam inspiracji do ozdabiania domu! :D
    A co do bloga to strasznie podobają mi się te spadające śnieżynki. Fajnie wprawiasz w nastrój świąt! Ja chciałabym Cię serdecznie zaprosić na 6 rozdział opowiadania! :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również śledzę już jakieś fajne ozdoby świąteczne aby m.in. zrobić zdjęcia, którymi mógłbym się podzielić z wami na blogu ! ;) Bardzo się cieszę, że podoba Ci się pomysł ze śnieżynkami, również mi się podobają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce już święta :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W naszym klimacie śnieg pojawia się dopiero w styczniu. Więc w grudniu bym się go nie spodziewała. :) Ale święta są super, szkoda tylko, że tak krótko trwają...
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy trochę handmade
    Zorza poranna trochę słów

    OdpowiedzUsuń