Czy wrócę? Co mnie odpychało od blogowania?

 Cześć!

Dziś mam dla was notkę trochę chaotyczną, ponieważ będzie trochę o powrocie oraz będzie troszkę zdjęć. Pierw może chciałbym powiedzieć czemu mnie nie było. Otóż jak pewnie większość was dopada leń. Mnie niestety on dopadł. Ale to nie tylko dlatego mnie nie było. Drugim powodem jest to, że nie miałem motywacji do pisania nowych notek.


 Mój blog nie jest bardzo popularny. Nie odnosi wielkich sukcesów, lecz postanowiłem wrócić, ponieważ wiem, że kiedyś mi się to uda i przebiję tą barierę, która blokuję mi dostęp do większej popularności bloga. Przez ten cały czas, myślałem co by zrobić, zmienić aby mój blog był lepszy, idealniejszy. Postanowiłem, że zmienię trochę wygląd, sposób pisania postów. Myślę, że może tym razem się uda. Jeżeli nie, to trudno, raz się żyję i idzie się do przodu. Bloguje z przyjemności lecz, to wymaga dużej pracy ale jeżeli nikt tego nie czyta, to ta praca idzie w kąt. Jeżeli już spodoba Ci się mój blog, to nie pisz mi w komentarzach, że obserwujesz, tylko jeżeli masz mnie naprawdę śledzić, zrób to. Jeżeli są jakieś problemy i nie wiesz jak zaobserwować napisz to w komentarzu. Niech ja wiem, że komuś się to podoba co robię. Jeżeli masz jakieś pytanie śmiało je zadaj. Staram się na każde sensowne pytanie odpowiedzieć. Ten blog nie jest tylko mój. Tworzymy go razem, więc dla mnie ważne jest też wasze zdanie. Oczywiście nie bierzmy tego dosłownie do siebie. Jak już na wstępie pisałem. Będzie też trochę zdjęć więc do nich przejdźmy. Zanim je wszyscy ujrzą chciałbym wam powiedzieć, że zdjęcia na których są Natalka, Janek i Ja są robione na urodzinach Zosi, jej aparatem. Wszystkie pytanie odnośnie aparatu, tworzenia zdjęć itd. piszcie w komentarzach. Zdjęcia robiła Zosia, lecz jest jedno zdjęcie, które robiłem sam po raz pierwszy lustrzanką.





 Link do kanału Janka Dark Cloud.

Link do bloga Zosi Pinkie Sky.

To ostatnie zdjęcie robiłem sam, po raz pierwszy profesjonalną lustrzanką. W razie czego proszę o wyrozumiałość.  Przypominam, że na moim blogu jest zakaz kopiowania zdjęć bez mojej zgody oraz zgody modela oraz bez zgody fotografa! W przeciwnym wypadku mogą występować różnego rodzaju kary, Prawa Autorskie! Podsumowując, piszcie odpowiedzi na me pytania odnośnie jak zaobserwować jeżeli nie wiesz jak czy też informacji odnoście aparatu Zosi itd. Piszcie co wy sądzicie o zdjęciach. Nie toleruje zachowania "Jestem profesjonalistą/stką i robie świetne zdjęcia i sie na tym znam i to ja robię świetne zdjęcia." Jeżeli już masz tak pisać, to staraj się ten komentarz dobrze przemyśleć. Ja się z wami żegnam i widzimy się już za tydzień w sobotę! 

Pozdrawiam!
MeetBlood

2 komentarze: