Powrót do jesieni !



Hej !

Znów powracam do was z szarymi zdjęciami. Śnieg mnie już opuścił i znów nastała szarość. Na szczęście nie jest bardzo zimno. Temperatura dochodzi nawet do 10 stopni. Natomiast od paru dni strasznie wieje, a ja nie lubię wiatru szczególnie, gdy rano wychodzę do szkoły i idę pod wiatr. Okropne uczucie.


 Dziś jest 6 grudnia i są Mikołajki. Ale nie tylko, ponieważ m.in są urodziny mojej mamy. Kurcze, jak ja jej zazdroszczę, dostaje dwa prezenty jednego dnia. Żyć nie umierać. Chociaż gdyby tak spojrzeć z innego profilu, to czekać prawie cały rok na urodziny. Trudno. Nie o tym chce dzisiaj z wami porozmawiać. Pewnie większość z was, chodzi do gimnazjum, podstawówek itd. więc pewnie 4 grudnia mieliście klasowe/szkolne mikołajki. W mojej klasie było tak, że losowaliśmy osoby którym kupowaliśmy prezenty. Fajna sprawa, ponieważ jesteśmy w takiej presji na początku "kogo będziemy mieć". Ja wylosowałem kolegę, któremu kupiłem książkę o Messim. Chyba każdy słyszał to nazwisko. Mnie wylosował też kolega, który w dzienniku jest jeden numer do tyłu. Co dostałem? A no, dostałem obudowę na telefon. Tutaj macie parę zdjęć...




Plusy obudowy są takie, że pomimo grubości dobrze sprawuję się pod względem ochrony telefonu. Dobrze chroni tył oraz przód telefonu. 
Minusy to sama grubość. Nie włożymy telefonu z tą obudową np. do kieszeni w jeansach lub tam jakiś innych ciasnych spodniach. Sama obudowa sporo waży. 

Dobra, dobra. Koniec z recenzjami. Jeżeli macie jakieś pytania może odnośnie obudowy, zadajcie je na facebooku w wiadomości prywatnej. Jeszcze dzisiaj w tym poście chciałbym wam pokazać parę fotek. Och, coś czuję,  że dzisiejszy post będzie troszkę długi, więc jeżeli dotarłeś do tego momentu, jestem z Ciebie bardzo dumny! Eh, ja i moje "żarciki". Ostatnio (wczoraj) patrzyłem na moje statystyki na blogu i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem. Ostatni post, który był o pierwszym śniegu miał aż ponad 150 wyświetleń. Mam nadzieję, że ta liczba będzie pod każdym postem. Byłbym mega szczęśliwy. Jednocześnie chciałbym wam podziękować, ponieważ ja i wy tworzymy tego bloga i bez was nie byłby taki jaki jest obecnie. Och. zaczynam już pisać głupoty. Czas na zdjęcia szarej jesieni... 








Ja już chciałbym się z wami pożegnać. Piszcie czy wam się moja obudowa nowa podoba i czy wy też nie lubicie silnego wiatru tak jak ja. Wszystkie odpowiedzi czytam ! Tak btw. dziś nie ma śnieżynek, ponieważ post nie jest związany z zimą. 


MeetBlood

Fb- Facebook Instagram- Instagram Snapchat- xxkamil123xx


4 komentarze:

  1. Bardzo spodobał mi się Twój blog, masz fajne zdjecia i piszesz w ciekawy sposób. Zostawiam obserwację i na pewno będę często zaglądać. Pozdrawiam! :D
    A dla tych co zostawiają wszystko na ostatnią chwilę! Na Black&Blue pomysły na prezent :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ! Jak miło mi się na sercu zrobiło ! Bardzo dziękuje za obserwację. Nie będę dłużny. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuje ! :D A jeżeli podają Ci sie moje zdjęcia, to zapraszam na instagrama, ponieważ tam jest ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne, ale niestety - znowu jesienne. I nie jest to wina Twoja, ale pogody! Ja chcę śnieg! Bez śniegu święta nie mają takiej magii. :( Ech, no ale może jeszcze spadnie trochę śniegu!
    Takie mikołajki klasowe to fajna sprawa. Pamiętam jak mieliśmy takie w technikum. Teraz na studiach dostaliśmy cukierki, i to pełne garście. :D Też nas miło zaskoczyli :)
    Wszystkiego najlepszego dla Twojej mamy! :)

    www.magical-history.blogspot.com - u mnie 8 rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie na jubileuszowy rozdział 10. :D
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń